SİPARİŞİM NE ZAMAN TESLİM EDİLİR?
Vermiş olduğunuz sipariş içeriğinizde ön sipariş ürünü yoksa siparişlerimizin hazırlık süreci 1-5 iş günüdür. ( Özel dönemlerde yoğunluğa bağlı olarak 1-2 gün gecikmeler olabilmektedir )
SİPARİŞLERİM HANGİ KARGO İLE GELİYOR?
Vermiş olduğunuz siparişler anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir.
ADRESİMİ YANLIŞ GİRDİM NASIL DÜZELTEBİLİRİM?
Siparişler oluşturulduktan sonra kargoya verilmediyse güncellenecek teslimat adresini tarafımıza telefon veya yazılı kanal üzerinden iletmeniz durumunda güncel teslimat bilgileriniz kargo birimine aktarılarak gönderiminiz sağlanacaktır.
DEĞİŞİM VE İADE ŞARTLARI NELERDİR?
Siparişinizi teslim aldıktan sonra 7 iş günü içerisinde 08503028309 numaralı Whatsapp Destek Hattımızdan, değişim talebi oluşturabilirsiniz. Değişim talebinde dikkat edilmesi gerekenler: ürünün değişim süresinin yani ”7 iş gününün” dolmamış olması, yıkanmamış, kullanılmamış, yıpranmamış ve tekrar satılabilir özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi taktirde ürünün değişim talebi kabul edilmeyecek ve tarafınıza karşı ödemeli olarak kargo ile geri gönderilecektir. Değişimlerde gidiş-dönüş kargo ücretleri müşteriye aittir.
TESLİMAT VE İADE KURALLARI?
Tüm gönderileriniz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir, hafta sonu verdiğiniz siparişler ise iş günleri içerisinde kargolanmaktadır. Siparişleriniz yola çıktıktan sonra, en geç 24 saat içerisinde tarafınıza e-mail ve SMS olarak bilgilendirme mesajı gönderilir. Siparişi verdiğiniz adreste bulunmamanız durumunda, siparişiniz en yakın Yurtiçi Kargo şubesine teslim edilir. Maksimum 3 (üç) iş günü içerisinde siparişinizi adresinize en yakın Yurtiçi Kargo şubesinden teslim almanız gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz tarafımıza iade edilir. İade olan kargolarda tekrar gönderim ücreti tarafımızca karşılanmamaktadır
ALDIĞIM ÜRÜNÜ İADE ETMEK İSTİYORUM, NELERİ İADE EDEBİLİRİM?
Kullanılmayan ve hasar görmeyen ürünlerinizin iadesi mümkündür. Kullanılmamış olsa dahi sağlık ve hijyen açısından her türlü çorap, kişisel bakım ürünü, aksesuar ürünleri vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
İADEM NE ZAMAN YAPILIR?
İadenizin ekstrenize yansıması ortalama “1-15” iş günü arası sürebilmektedir. Bu süreç bankanıza bağlı olarak değişiklik göstermektedir. İade işleminizin kredi kartınıza/banka kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
Banka uygulamaları gereği, taksitli gerçekleştirilen işlemler aynı şekilde taksitli olarak iade edilmektedir.
Bizler tarafından iade sürecinizi hızlandırma imkanımız bulunmamaktadır. İade süreçleri tamamen bankalar kaynaklı bir süreçtir, bizler tarafından iadenizin geciktirilmesi gibi bir durum söz konusu değildir.
Yukarıda belirtilen süre içerisinde iade işleminizin kredi kartınıza / banka kartınıza yansımadığı takdirde bankanız ile irtibata geçerek detaylı bilgi talep edebilir / harcama itirazında bulunabilirsiniz.
KENDİME EN UYGUN BEDENİ NASIL BULABİLİRİM?
Ürünlerin tüm beden ölçülerini ayrıntılı bir şekilde alıp; ürün sayfasının alt kısmındaki ürün açıklama kısmında belirtiyoruz. Ürün sayfasının açıklama kısmına eklediğimiz beden tablosu ve manken bilgilerini referans alarak, kendinize uygun bedeni bulabilirsiniz. Dolabınızdan kalıbını beğendiğiniz herhangi bir ürünün ölçülerini, sayfamızdaki beden tabloları ile eşleştirip en uygun beden seçimini yapabilirsiniz.