DAS DAIMON İADE POLİTİKASI 

1. İade Süresi 

Das Daimon’dan satın aldığınız ürünleri, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz.   

2. İade Edilebilir Ürünler 

– Ürünlerin kullanılmamış, yıkanmamış, etiketi ve orijinal ambalajı bozulmamış olması gerekmektedir.   

– Ürün tekrar satışa uygun olmalıdır.   

3. İade Edilemeyen Ürünler 

-Yıkanmış, kokan, ambalajına zarar verilmiş ürünler kabul edilmeyecektir 

– Kişiye özel üretilmiş veya üzerinde değişiklik yapılmış ürünler   

– Çorap ve iç giyim gibi hijyen açısından iadesi uygun olmayan ürünler   

4. İade Süreci   

– İade talebinizi oluşturmak için info@dasdaimon.com.tr üzerinden bizimle iletişime geçin.   

– Mesajda *Ad Soyad, Sipariş Numarası ve İade Nedeni* bilgilerini paylaşın.   

– Onay aldıktan sonra ürünü, anlaşmalı kargo firmamız üzerinden *[belirtilen adresinize]* gönderebilirsiniz.   

5. Kargo Ücretleri   

– Ürünün hatalı veya kusurlu olması durumunda kargo ücreti tarafımızdan karşılanır.   

– Diğer durumlarda, iade kargo ücreti müşteriye aittir.   

6. Geri Ödeme Süreci 

– Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra *7 iş günü içinde* iadeniz işleme alınır.   

– Ödemeniz, sipariş sırasında kullandığınız ödeme yöntemiyle geri iade edilir.   

7. Taksitli Alışverişlerde İade Süreci 

– Taksitli olarak satın alınan ürünlerin iadesi durumunda, bankanız tarafından ödemeniz *taksitli olarak iade edilir*.   

– Daimon, iade işlemini tek seferde gerçekleştirse de, bankanız geri ödemeyi taksit sayısına bölerek yapabilir. Bu süreç tamamen bankanızın prosedürüne bağlıdır.   

– Bankanızın iade süreci hakkında detaylı bilgi almak için müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilirsiniz.   

8. Değişim Seçeneği  

– Ürün değişimi yapmak isteyen müşterilerimiz, iade sürecini tamamladıktan sonra yeni bir sipariş oluşturabilirler.   

Daha fazla bilgi için *[dasdaimon.com.tr]* adresini ziyaret edebilir veya info@dasdaimon.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. 

Alışveriş Sepeti
Scroll to Top